6 תשובות
זה כואב לקצת..אבל תתגברי אם ממש באלך
לכל בן אדם יש כאב שונה, יכול להיות שזה יכאב לך ויכול להיות שלא תרגיש את זה
אם זה יכאב זה יהיה רק שניה ואחרי זה את תהני מזה, סתם חבל לא לעשות משהו שאת רוצה רק בגלל פחד
מסכימה^
כל בן אדם לוקח את זה אחרת...
חברה שלי עשתה ולא כאב לה בכלל > ולאחרת כאב פיצוצים.
הכל תלוי בגוף.
כל בן אדם לוקח את זה אחרת...
חברה שלי עשתה ולא כאב לה בכלל > ולאחרת כאב פיצוצים.
הכל תלוי בגוף.
עובר ומתרגלים
זה לא כואב בכלל, אם את הולכת לפירסר שיודע מה הוא עושה זה כאב סביל לגמרי של פחות מחצי שניה וזהו
באותו הנושא: