5 תשובות
לא, לי אין חברים אז אני לא עושה כלום
אנונימי
את לא היחידה...
גם אני לא עושה כלום :/
אחותי אני וכל החברות שלי בבידוד מבינה אותך ):
אנונימית
אני עכשיו נוסעת למשפחה שלי
באותו הנושא: