3 תשובות
כן
שואל השאלה:
לא התנתקתי
למב מחקו
לא התנתקתי
למב מחקו
אנונימית
אם זו המערכת או שיש באג שקורה פה מלא דפדפי ללמטה תראי אם זה שם בהתראות
באותו הנושא: