5 תשובות
מדורג זה מהמם d:
לשיער ממש חלק הכי הכי יפה קארה!
אם יש לך שיער ממש חלק הייתי ממליצה לך קארה או מדורג, תלוי אם הוא נפוח.
אבל חוץ מזה, פוני תמיד יכול להוסיף וזה שינוי מרענן במראה...
אם יש לך שיער דק ולא נפוח הייתי ממליצה על פוני בובה, ואם הוא עבה או נפוח פוני לצד יכול להוסיף.
אבל חוץ מזה, פוני תמיד יכול להוסיף וזה שינוי מרענן במראה...
אם יש לך שיער דק ולא נפוח הייתי ממליצה על פוני בובה, ואם הוא עבה או נפוח פוני לצד יכול להוסיף.
הייתי הולכת על קארה הפוך זה בעצם קארה שהקצוות שמגיעות קדים יותר ארוכות מהאחורה, מש יפה אבל כדי לך לסמוך על הספר אם את מסתפרת ככה
מדורג לשיער חלק זה מהמם! ואת יכולה לעשות גם פוני לצד או פוני בובה
באותו הנושא: