15 תשובות
תכלס
כי האישה נוצרה מתוך האדם
אנונימי
פשוט בושה
אכלתי תסביך
שואל השאלה:
האדם זה הטיוטה האישה זה היצירת מופת
זה התנך אם אתן רוצות תעשו טרנד ותקראו לאנשים בני חווה
אנונימי
שואל השאלה:
סתם נו זה מוזר
בשביל שמחה צריך 2
האישה נוצרה בשביל האדם (לפי התנך)
אנונימי
שואל השאלה:
רעיון טובב
גם אני על חשבתי על זה, שיעור משעמם אחד חשבתי על זה ומשם כל השאר היסטוריה
כן למה לא קראו לגברים בני אדם ולנשים בני לילית (היא הייתה לפני חווה)
שואל השאלה:
לילית מי זאת לילית ?
לילית הערפדה הקריפית ההיא?
אנונימי
שואל השאלה:
אוקי חברות שלי הסבירו לי מי זאת
והם אומרות שאתה (אחינו אליהו הבת ) צודק
לא מפתיע שלא שמעו עלייה אבל היא הייתה הפמניסטית הראשונה והאישה לפני חווה תרשמי לילית וכנסי לויקיפדיה