תשובה אחת
אצלנו המתנדבים יש להם פטור מתורנויות ושבתות והבנים עושים שנתיים. לגבי התפקיד אני לא יודעת אם הם בוחרים אבל לדעתי יותר יהיה להם קל לשנות אותו או לצאת מהצבא באמצע