4 תשובות
לא הרבה
יקר בדרך כלל, 25.90 לבסיסי ביותר (יעני לאריזה כולל עוד דברים)
סחבי איתך מלא כסף.
סחבי איתך מלא כסף.
שואל השאלה:
יש שם עוד אוכל חוץ מזה?
יש שם עוד אוכל חוץ מזה?
עולה 20 שקל
יש המבורגר
פיצה
לא הייתי ממליץ על המבוגר
אבל הגלידה שם ממש טעימה
יש המבורגר
פיצה
לא הייתי ממליץ על המבוגר
אבל הגלידה שם ממש טעימה
באותו הנושא: