5 תשובות
זה קשה אם היא לא מסמנת לו לא יקרה כלום רק מבטים
אם מישהי שאני לא מכיר תצליב איתי מבטים ברחוב ארגיש קצת מאוים. אם מישהי שאני מכיר תגיד לי שלום זה יהיה נחמד
שואל השאלה:
התכוונתי כשהיא אומרת לכם שלום ויוצרת קשר עין מה תרגישו?
אנונימית
זה תמיד נחמד ונותן הרגשה טוב
אם הם ירגישו משיכה הם יזרמו ואם לא הם סתם יגידו שלום ולא יותר מזה