8 תשובות
עשיתי ובגלל שהאוזניים שלי רגישות נורא זה נגמר בזיהום ו2 סוגרים שנכנסו לי לתוך האוזן.
עשיתי כבר
עשיתי
אנונימית
בוודאי
עשיתי שניים
כן עשיתי כבר זה אחלה
יש לי והוא מושלם
צריך ללכת לעשות במקום טוב ולדאוג לו ולטפח אותו טוב.
צריך ללכת לעשות במקום טוב ולדאוג לו ולטפח אותו טוב.
עשיתי
זה מוש
זה מוש
באותו הנושא: