62 תשובות
saturday morning זה כזה בוקר שבת
saturday morning
saturday in the morning
saturday morning
saturday morning
שואל השאלה:
תודה לכם (:
אנונימית
saturday morning שבת בבוקר או בוקר של שבת
shabbat morning
אנונימית
saturday at the morning
saturday morning
לא הבנתי למה עושים מינוסים לאלה שכותבים saturday morning
וזה saturday morning
מורנינג סטרדיי
אני מקווה שלא רשמת סטרדיי מורנינג פליז פדיחות לעצמך
אנונימית
morning saturday
אנונימית
saturday morning
saturday at the morning לדעתי
good shabes
saturday morning
מה זאת המכת מינוסים הזאת לכל תשובה אפשרית מה הולך פה
וכן אומרים saturday morning תבדקו איפה שבא לכם
הנה לדוגמה יש שיר של קייטי פרי שנקרא last friday night
זאת צורת כתיבה נכונה יא מוזרים
מתה מה זה כל המינוסים תלמדו קצת אנגלית לא יזיק לכם
זה saturday morning
חחחח מה זה כל המינסים לכולם
saturday morning לפי גוגל תרגום
מי זה כל ה3 יחל האלה שעושים מינוסים
איזה אבי נעלבי יא פתיתי שלג

לשאלה זה saturday morning שבת בבוקר
על מה כל המינוסים חסרי בינה שכמותכם, בואו תכתבו אתם איך כותבים.
אנונימי
saturday morning
מה נסגר עם המינוסים? זה כנראה הדבר הכי הזוי שראיתי בסטיפס עד כה.
saturday in the morning
נו איך אומרים אבל למה כולם עושים מינוסים הלו
in suterday's morning
למה זה בחמות תעשה גוגל טרנסלייט
הייתי צריכה להשתיק את ההתראות מהשאלה הזו לפני שכתבתי
אני זה שעושה את המינוסים


נחשו מי אני נשמות של זברה
saturday morning
אנונימי
די בטוחה שמי שנותן מינוסים עושה 3 יחידות אנגלית
אנונימית
למה יש בכל תגובה מינוסים, בגלל המינוסים חשבתי ש saturday morning
זו טעות אז כתבתי את הדבר השני שנראה הכי הגיוני.
מתה מה נסגר עם המינוסים
אימלה למה הכל פה מינוסים
saturday morning
זה saturday morning
למה לכולם יש מינוסים..
מה הולך פה עם המינוסים אני מת מצחוק

saturday morning
למה יש מינוסים על כל תשובה
.
אנונימית
למה לכל התשובות יש מינוסים
shabbat in the morning
saturday morning
כמה מינוסים אמאלה
ניתן גם להוסיף אימוג'י של עין הרע הזה ויד
shabat in the morning
shabat baboker
saturday morning
מזה כל המינוסים האלה ככה כותבים מה יש לכם
יאללה מה עובר עליכם ככה כותבים
למה כל כך הרבה עושים מינוסים היום
התשובה הראשונה
למה אתה בשוק שקיבלת מינוסים?
תסתכל בהיסטורית עריכה
אתה הספאמת
אנונימית
אחלה 20 משתמשים פתחת ~_~
תן לי לנחש עכשיו תעשה לי מינוסים מכל המשתמשים שפתחת
אני מתהה למה המכת מינוסים הזאת לכל תשובה פה כמעט?
וכן כותבים saturday morning.
סליחה נכון היה לי טעות, חשבתי שat
גם שמים בבוקר, צהריים וערב.
בגלל שיש at night זה בלבל אולי.
הארי סגנונות 2

כי ברגע שפותח השאלה עושה הרבה מינוסים דרך משתמשים פקטביים, לך יש דחף לאזן את המינוס ואת עושה פלוס ואוטומטית יוצא שנועצת את השאלה.
אנונימי
השאלה הזאת ככ אוברטייד יאחתי
saturday sunup
מה זה המינוסים האלה לכולם
אומרים saturday morning
על מה כל הבלגן
shabat ba boker
אני גם רוצה מינוסים
ולשאלה יש בגוגל...