5 תשובות
כי אפשר לרשום שם מסר כל שמונה דקות, כדי שלא יהיה עומס.
חכה עוד שמונה דקות
שואל השאלה:
יאפ
יאפ
ניסית לעשות רענון?
שואל השאלה:
השמונה דקות לא קשורות, אני לא רואה את המסר שלי אחרי שאני כותב אותו
ציינתי שצריך לחכות כי זה כאילו קלט שרשמתי, אבל זה לא מופיע
השמונה דקות לא קשורות, אני לא רואה את המסר שלי אחרי שאני כותב אותו
ציינתי שצריך לחכות כי זה כאילו קלט שרשמתי, אבל זה לא מופיע
באותו הנושא: