9 תשובות
בטוח יש משהו בחנות פליי
גם אני רוצה לעשות על ספרים שאני קורא
תסתכל ביוטיוב תחפש איך להשתמש בunity unreal engine וכו', זה לא פשוט ודורש הרבה ידע ועבודה. במיוחד בתור אדם אחד. בהצלחה!
וכדאי לך לחשוב לאיזה פלטפורמה אתה רוצה ליצור
זה מאוד קשה ומורכב ליצור משחקים.
זה דורש מיומנות, שליטה בתוכנות, ניסיון (שרוכשים), והרבה סבלנות.
ממליצה לך להכיר אתרים, תוכנות שתוכל להתנסות בהן, שהן חינמיות ואפשר ליצור בהן beta כמו roblox שזה אתר חינמי בו כל אחד יכול ליצור, תוכל ליצור אב-טיפוס, לראות מה דעת הקהל וכך להשתפר ולהפוך את זה למשחק רשמי.

למען האמת, זה נשמע קצת מיותר, אך לפי דעתי זה ממש אתגר ליצור משחקים שלא יודעים לאן להכניס אותן, נגיד אם זה אתר (של המשחק) שאתה תיצור זה מאוד קשה לשווק את זה.

לכן, ממליצה קודם להכין אב-טיפוס לאתרים יותר נגישים.
אני אישית פחות מכירה, אבל אני מאוד ממליצה על roblox זה מאוד נגיד, נוח, דעת הקהל רחבה מאוד ואפשר ליצור שם משחקים מאוד טובים ומורכבים. וגם להרוויח כסף טוב.

בהצלחה! :)
אני מבין בזה, אני מתכנת ב c#, משחקי multiplayer, משחקים אפליקציות ובעבר גם אתר אבל לא היה לי מושג איזה אתר ליצור אז סתם יצרתי (html ו css למרות שבcss אני לא כל כך שולט).

אני התחלתי בגיל שלך ב3.1.2020 ללמוד את הכל לבד. נעזרתי בסרטון של learning c# שהוא 4 שעות, נעזרתי בערוץ brackyes בשביל ללמוד unity (מעבד המשחקים שאני מתכנת איתו), נעזרתי ב dani למרות שהוא יותר מימס אבל עשיתי מה שהוא עשה ולמדתי מזה (במיוחד בלבנות שרתים שהוא אמר מאיזה מדריך הוא לקח אז גם אני לקחתי את אותו המדריך).

קיום אני עובד על משחק co-op של שחקן או 2 נגד בוטים במחשב שהשרת מייצר וחושב על תנועתם. אם אתה צריך עזרה אתה יכול לפנות עליי.
והנה כמה דברים אם אתה רוצה ללמוד ב unity

transform = תנועת הגוף
gameobject = האובייקט עצמו

transform.position = מיקום
transform.rotation = הסתובבות
transform.localsize = הגודל של הדמות.

localposition / localrotation / localsize = המיקום, הסיבוב והגודל של הדמות בתוך אובייקט האב (transform.parent)

position / rotation = המיקום והסיבוב של הדמות בכללית.

תלמד על תיקיית הפיזיקה שלהם, raycast במיוחד. (לרובים)
תלמד על vector3, qaternion (quaternion זה ממש מסובך אז תנסה כל פעם מחדש לנסות דברים עד שיצליח לך).

בשרתים שאני מכיר הכל כבר מובנה לך, אתה רק צריך לארגן את המידע שה client מקבל ונותן ואת המידע ש server מקבל ונותן.
תחפש בחנות אפליקציות
בנוסף לתכנות אתה צריך גם לדעת מודל (3 ממדים) או פוטושופ (2 ממדים). אנימציה זה פשוט וקל אבל יקח זמן להתרגל לזה, וגם לדעת איך לעבוד בסביבה של unity זה חשוב.
אם אתה רוצה ליצור משחקים באופן פשוט. תנסה ללמוד unity או unreal engine

אתה אולי צריך ללמוד שפת תוכנות כמו ++c או #c כדי לעצב את הפיזיקה והטכניקות של המשחק
לאט לאט, קודם תלמד לתכנת,
python, java, c, #c
אחר כך תלמד גרפיקה ואנימציה של מודלים.
זה אם אתה רוצה ליצור באמת משחקים ולא רובלוקס mini games.