6 תשובות
זה בסדר גמור, תחיה איך שאתה רוצה ותעשה מה שעושה לך טוב ואל תלך לפי איך שהחברה מכתיבה רק כי ככה נהוג
כן זה תלוי בך
בחירה שלך..
ברור שזה הגיוני כל אחד וההחלטה שלו
מה יעשו עכשיו נשות ישראל בלעדייך?
באותו הנושא: