9 תשובות
פירוש המילה איידול היא דמות נערצת.
אז אני מניחה שזה כבוד.
בישראל יש הרבה זמרים אבל לא כולם טובים. את תעריצי את הטובים מן הסתם.
תחשבי שיש להם גם כמות מטורפת של אנשים הם מדינה גדולה, וזה גם תלוי באיזה רמה אתה, להיות כמו ביטיאס וכל הלהקות הגדולות זה בהחלט משהו גדול, אבל להיות כמו להקות קטנות זה לא הכי נחשב כי יש המון להקות קטנות
שואל השאלה:
זה נחשב כמו עבודה לכל דבר, לא?
אנונימית
כמובן שזה נחשב אבל תלוי ברמה שאתה מוכר.
וכן זה נחשב עבודה לכל דבר
יחסית רגיל (כמו אצלינו שיש מלא זמרים, ככה זה אצלם) אבל יותר קשה אצלם להיות מוכר בגלל שיש "תחרות" בפופולאריות בין קבוצות
לכן זה מפתיע שקבוצות אנדרייטד מקבלות קצת תהילה (כמו למשל מה שקרה עם דרימקאטצ'ר שאחרי שינוי קונספט+ פרסום שיר קליט מאוד קיבלו פרסום ועכשיו הן יחסית מוכרות)
שואל השאלה:
^אני ממש אוהבת אותן.. מתחילה עכשיו להקשיב לאלבומים שלהן לפי סדר.
אנונימית
^
הן ממש טובות
ועוד לחשוב בכך שהן ליטרלי שינו קונספט באיזשהו שלב (הן בהתחלה היו קבוצה בשם minx והן היו חמישייה, בלי גאהיון והאנדונג ובגלל שהקונספט החמוד הפסיק לתפוס באיזשהו שלב והן גילו שזה לא עובד להן הן שינו קונספט ושם לקבוצה) זה דיי מדהים
אני מחכה לקבוצות קייפופ שגם יביאו עם קונספט מפחיד
שואל השאלה:
האמת שאני קצת מצטערת שלא הכרתי קייפופ לפני
אנונימית
זה כבוד עצם העובדה שאתה מתקבל לחברה שם,יש סטנדרטים מאוד גבוהים (לרוב המוחלט של החברות). כשאתה מדבייט כסולואיסט או בלהקה זה כבר ממש. וכן זה נחשב עבודה, אפילו שזו תעשייה מאוד קשה.