14 תשובות
חחח זה מצחיק אבל כן
לא, אני לא מסוגלת להרוג חיות בכללי, גם אין לי לב וזה גם דוחה ברמות
אנסה להוציא אותו החוצה איכשהו
שואל השאלה:
חחח אבל כל הקטע זה לא להרוג חיות לא?? ;)
אני חושב שמי שענה "כן" על השאלה הזאת הוא לא צמחוני/טבעוני באמת
אתם אשכרה מתנגדים בתור מחאה לתעשיית בע"ח ולהרג בעלי חיות אבל בסוף עושים את זה בעצמכם? מה נסגר..
גם אם לא הייתי צמחונית לא הייתי מתקרבת לנבלה הזאת
לא..
המשפחה שלי כבר יודעת גם שכשיש חיה כזאת אז אני מרימה אותה עם יעה ומשחררת בחוץ
זה לא חיה כזאת זה חרק
אנונימי
אנונימי, חרק זה בעל חיים...
עכביש לא כי יכול להיות שיש לה עוד עכבישונים בבטן
ג'וק אולי
אני אזרוק את המיטה ואעבור דירה
ג'וק לא, הוא מפחיד אותי
אני אעיף אותו עם קופסא.
אין סיבה להרוג. אפשר פשוט להוציא אותו עם מטאטא או עם קופסא.