24 תשובות
תהנה
/..
תהנה תעשה חיים
למה???
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
וואה וואה בהצלחה
תהנה מה אני יגיד
שרפול הרמט"כל אמר שמי שלא היה בכלא צבאי לא היה חייל באמת
בהצלחה
תכתוב ספר על מה עברת שם
על מה אתה נשלח?
תמציא סיבה טובה ללמה אתה שם כדי שהאנשים הבאמת רעים שיש יחשבו פעמים לפני שהם תוקפים אותך ואם אתה כבר אחד כזה אז לא צריך לדעת כלום
גם אני נכנסת ל20 יום
מתי אתה נכנס? אני לא מבינה מה נסגר עם כלא עשר לא אומרים לי כלום
אנונימית
בהצלחה :)
בהצלחה
כלא צבאי זה באמת כזה נורא?
סתם כלא זה חרטה באמת זה לא כמו שכולם משמיינים יש עבודות קצת וזה אבל בתאכלס על הזין
orb
בסהכ עוד חוויה לספר לנכדים
חחח גם אבא שלי היה
תהנה
שואל השאלה:
שמעו אם מישהו חיי רק רציתי לעדכן שזה היה "אחלה" וכבר עברתי תפקיד מאז
אנונימית
אנשים כאן מהללים ומשבחים כאילו קיבלת את אות הנשיא, אבל זו לא תעודת כבוד. גם פוגע בתעודת שחרור, גם פוגע באפשרות לתפקיד איכותי, וגם מהווה מכשול בחברות פרטיות מסויימות במשק.
כלא הוא ביטוי לעבירה קשה. זה לא משפט על חולצה לא מכופתרת. מומלץ בחום לא להגיע לשם בוודאי שלא באזרחות, וגם לא בצבא.
אנונימי
תשמור על חור
orb
^
לזה שכתב לו "תשמור על החור", התגובה קשה ומזעזעת.
אנונימי