5 תשובות
לא חושבת, לא נראלי היגייני, עדיף שתחכי
לא היום, שתרגישי טוב יותר
כמו שאמרו, מפאת היגיינה
תחכי ותעשי אחרי , את מצוננת זה לא הגייני
Snt
לא זה לא טוב, זה לא טוב שתקנחי את האף שיש לך עגיל שלא החלים למשל. תחכי שיעבור הצינון ותעשי
באותו הנושא: