5 תשובות
תשלחי
מה כבר יקרה..
הכי גרוע לא יאשר
אבל אני לא רואה סיבה שלט
מה כבר יקרה..
הכי גרוע לא יאשר
אבל אני לא רואה סיבה שלט
לא מביך
לא מביך תנסי
לא. תאזרי אומץ וקדימה
לא מביך