6 תשובות
הדבר הטוב זה השמחה
הדבר השלילי זה הרגשנות והעקשנות
שלילי- רגישות או עקשנות, חיובי- כנות
טוב- מוזרות
רע- לעשות בושות
מה שג'רי ביבר אמרהה
אני מניחה שאין לי דרך לדעת אבל ניראלי
אני לעולם לא יפסיק לחלום ולרצות וללמוד(אני לפחות מקווה)
ואף פעם לא יפסיק לשנות לי מה אנשים חושבים עליי