15 תשובות
נכון
קודם כל, אנשים כנראה מוצאים בה נחמדות בניגוד לכל השנאץ חינם ועל כלום שאתה מפיץ פה.
יש אנשים שמתחברים למילים ולמנגינההואתה לא תגיד להם למה להתחבר ולמה לא.
היא שוברת שיאים כמו שגסטין ביבר שבר ב2012 והיו בדיוק אותן תגובות כמוך, כנל וואן דיירקשן וביטיאס.
קוררים לזה סנסציה.
יש אנשים שמתחברים למילים ולמנגינההואתה לא תגיד להם למה להתחבר ולמה לא.
היא שוברת שיאים כמו שגסטין ביבר שבר ב2012 והיו בדיוק אותן תגובות כמוך, כנל וואן דיירקשן וביטיאס.
קוררים לזה סנסציה.
טוב דבר ראשון זה שזה לא הטעם שלך במוזיקה לא אומר שהיא לא טובה דבר שני מה זה משנה איך היא נראת מה זה היא לא יפה? ובנתיים היא זכתה ב7 גראמיז תזכיר לי כמה יש לך?
לא מתחברת אליה אבל למה אתה ככ נכנס לזה?
כל אחד והטעם שלו.
כל אחד והטעם שלו.
שמע על טעם של אנשים במוזיקה אין מה להתווכח
יש אנשים שאוהבים את השירים שלה
וזה נכון שיש אמנים שלא מספיק מוערכים אבל זה לא אמור לכאוב לאף אחד שהיא מקבלת הערכה
נ.ב היא מאוד יפה
יש אנשים שאוהבים את השירים שלה
וזה נכון שיש אמנים שלא מספיק מוערכים אבל זה לא אמור לכאוב לאף אחד שהיא מקבלת הערכה
נ.ב היא מאוד יפה
גראמיז ממזמן כבר לא באמת נחשבים למשהו חוץ מלבדיחה.
היא אוברייטד כל השירים שלה דכאונים וחסרי תוכן
אנונימי
אני אוהבת אותה כבר מ2018 וככל שעובר הזמן אני פחות ופחות מעריכה אותה וכן יכול להיות שאתה לא מתחבר לסגנון של המוזיקה שלה אבל אל תזלזל בהצלחה של בן אדם
עם כל הכבוד לא כולם מתים על המוזיקה שלה (גם אני לא) אבל לא צריך לזלזל בה.
היא בגיל צעיר עשתה הרבה מאוד דברים שמבוגרים רבים לא הצליחו לעשות.
ויש אנשים שכן מתחברים לשירים שלה וליופי שלה, זה כבר העניין שלהם ולא שלך, אין לך זכות לצאת עליה ככה. לכל אחד יש את הדעה שלו וזה בסדר.
היא בגיל צעיר עשתה הרבה מאוד דברים שמבוגרים רבים לא הצליחו לעשות.
ויש אנשים שכן מתחברים לשירים שלה וליופי שלה, זה כבר העניין שלהם ולא שלך, אין לך זכות לצאת עליה ככה. לכל אחד יש את הדעה שלו וזה בסדר.
מסכימה
באמת אין בה שום דבר מיוחד
הבעיה הגדולה איתה שדווקא כן יש לה קול יפה, אבל הוא מבוזבז על שירים משעממים ומרדימים.אם היא הייתה גרועה לא היה לי אכפת
אבל היא סתם משעממת והסיבה היחידה שהיא מצליחה נקראת: כסף.
שפכו מלא כסף על הקידום שלה בתחילת הדרך..
באמת אין בה שום דבר מיוחד
הבעיה הגדולה איתה שדווקא כן יש לה קול יפה, אבל הוא מבוזבז על שירים משעממים ומרדימים.אם היא הייתה גרועה לא היה לי אכפת
אבל היא סתם משעממת והסיבה היחידה שהיא מצליחה נקראת: כסף.
שפכו מלא כסף על הקידום שלה בתחילת הדרך..
לדעתי היא מוכשרת בטירוף והשירים שלה גורמים לי להרגיש כל כך טוב, כל פעם שאני שומעת שיר שלה זה כמו פעם ראשונה.
ובלי קשר היא בן אדם מדהים באמת
ובלי קשר היא בן אדם מדהים באמת
מה זה היא לא יפה את הסתכלת עליה בכלל? עזבי שזה עיניין של טעם אבל כל אחד שפגשתי אמר שהיא יפה.
והיא עצמה אמיתית כזאת ולא עושה את עצמה סתם, לגבי המוזיקה המון אנשים מתחברים כי היא כותבת את השירים על דברים שקרו לה בחיים ואנשים מזדהים
מה זאת אומרת לא יפה?! אסור לך לומר את זה,
יש אנשים שאוהבים את המוזיקה שלה וגם אני, ואתה לא חייב להתחבר..מותר לך לומר שאתה לא אוהב את המוזיקה שלה אבל אין לך זכות לומר את כל הקללות והמילים המגעילות האלה עליה..
למה כל כך אכפת לך שהיא מקבלת הערכה למה זה מפריע לך.
יש אנשים שאוהבים את המוזיקה שלה וגם אני, ואתה לא חייב להתחבר..מותר לך לומר שאתה לא אוהב את המוזיקה שלה אבל אין לך זכות לומר את כל הקללות והמילים המגעילות האלה עליה..
למה כל כך אכפת לך שהיא מקבלת הערכה למה זה מפריע לך.
גם לא מתה עליה
באותו הנושא: