5 תשובות
חרא בקופסא
אם את לא מסתדרת איתה אז למה לקנות למה
אבל אם באלך לך לקנות לה משהו אז אולי בושם אבל הכי יפה זה שתכיני משהו מעצמך אבל מה שאת חושבת
אנונימית
אני לא יודעת איך זה הולך אצלכם אבל אני לא קונה לאחותי הגדולה מתנות
וגם היא לא קונה לי
אין לי שום דבר נגדה
אנחנו פשוט לא קשורות
אבל אם זה לא שאת בכלל לא בקשר איתה פשוט לפעמים אתם רבות אז תקני לה מה שבא לך
אחריי שאחותי עברה טסט קניתי לה אוטו(צעצוע)
מה אחותך אוהבת?
ספר
עגילים
שרשרת
צמיד