10 תשובות
שואל השאלה:
זה לא סתם יש לי סיבות..
אנונימית
יכולה להספים לו תיבת דואר
לא אין סיכוי
כמו שלא תפגש עם ראש הממשלה
לא קשור לדרגה אפילו אף אחד לא סתם פוגש רמטכל
תלוי, אולי הרמטכל הוא אבא שלך ואז כן.
שואל השאלה:
באלי קפה
תודה
אנונימית
אין לך סיבות מוצדקות לפגוש אותו וגם אין לו זמן לפגוש אותך
כל בעיה שיש לך כל בן אדם שהוא דרגה גבוה יכול לטפל לך בה זה שהם בוחרים שלא לא אומר שהרמטכל כן יטפל לך בזה
המקרים היחידים שחיילים פוגשים את הרמטכל זה כשהיה מוות בבסיס או במצבע אן משהו או כשיש ביקור של מישהו חשוב
שואל השאלה:
^^עם ראש הממשלה נפגשתי כמה פעמים חחח
אנונימית