7 תשובות
לא חושבת
אמאלה ללא
כן יש מלא
זה נראלי לא נוח אבל גם לא ניסיתי כי נראלי מגעיל להיות בלי תחתונים (לא משנה איזה מכנס)
נראה לי שטייץ בלי תחתון זה לא נוח בכלל
לא יודעת אבל יש כאלו עם חוטיני ואז זה נראה כאילו אין
אני מקווה שלא, אבל בטוח יש כאלה.
באותו הנושא: