5 תשובות
זה תמיד קורה
נורמלי אל תלחצי לא קרה כלום
שואל השאלה:
אה חחח סבבה
אנונימית
זה בסדר גמור, קורה לפעמים. זה בדרך כלל קורה כשהזרימה של הדם ברגל לא רציפה, לדןגמא כשיושבים זמן ממושך (גם אם לא ישבת על הרגל עצמה). תקומי, תלכי קצת, תזיזי את הרגל וזה ישתחרר
קורה חכולם