4 תשובות
עם 4 אצבעות נשמע יותר טוב ומלא לדעתי, אבל התגובה למעלה הסבירה את התאוריה מאחורי זה בצורה טובה^
זה 2 סוגי g הg הרגיל הוא 3 אצבעות
באקורד יש את התווים סול סי ורה
בצורה עם הארבע לוחצים על רה במיתר השני
בצורה עם השלוש משאירים סי פתוח
פשוט יש כמה דרכים לנגן כל אקורד
בצורה עם הארבע לוחצים על רה במיתר השני
בצורה עם השלוש משאירים סי פתוח
פשוט יש כמה דרכים לנגן כל אקורד
שואל השאלה:
אבל הם לא כתבו g7 הם כתבו רק g בסרטון הסבר כאילו
אבל הם לא כתבו g7 הם כתבו רק g בסרטון הסבר כאילו
אנונימית
באותו הנושא: