8 תשובות
1 שהוא אמיתי.
אין בכלל ספק.
I:
ואני מבינה אותך, במיוחד בגילאים כאלו (הבגרות) - מאוד קשה למצוא חברים אמיתיים - מאוד
חבר אחד אמיתי.
עם החבר אחד אמיתי
עדיף חבר אחד אמיתי מהשמונה הצבועים
מנסיון :)
ברור שעם החבר - איזו מן שאלה?
תלך למקום שעושה לך טוב, תעשה טוב במקום הזה ויהיה לך טוב :)
חבר אמיתי
אני חושב שהחבר, תמצאו עוד חבורה