6 תשובות
משתדלים לספק להם את 6 השעות המטכליות שחייב לתת להם אבל לא תמיד זה מצליח, ולפעמים הם ישנים קצת פחות.
תחשבי שאחרי שהם משחררים את החניכים (שמקבלים 6 שעות בממוצע) לישון - המפקדים עושים סיכום יום וקביעת לוז ליום למחרת, מתקלחים ומתארגנים, אז זה לוקח זמן.
אבל הרבה פעמים נותנים לחצי מהסגל לעשות את מסדר הבוקר ולחצי השני עוד קצת לישון ולהצטרף לארוחה
תחשבי שאחרי שהם משחררים את החניכים (שמקבלים 6 שעות בממוצע) לישון - המפקדים עושים סיכום יום וקביעת לוז ליום למחרת, מתקלחים ומתארגנים, אז זה לוקח זמן.
אבל הרבה פעמים נותנים לחצי מהסגל לעשות את מסדר הבוקר ולחצי השני עוד קצת לישון ולהצטרף לארוחה
4 שעות גג
מכירה מהמפקדות שהיו לי בטירונות ובקורס
לישון? מה הכוונה בלישון
5-6 כזה.
אנונימית
שואל השאלה:
מישהי מכם יודע את זה אולי מניסיון אישי/ממישהו שהוא מכיר?
מישהי מכם יודע את זה אולי מניסיון אישי/ממישהו שהוא מכיר?
אנונימית
באותו הנושא: