10 תשובות
תלוי מה ההודעה.
בדרך כלל ברגע שאני רואה אני עונה אבל יש הודעות שלא בא לי ממש להתייחס אליהם כרגע אז עונה אחר כך
ישר אחרי.
FML
תלוי מי זה
ישר
ישר
אם אני לא עסוקה אז ישר
אם הטלפון לא לידי אז מן הסתם שאחכ
תלוי מי שלח
לרוב ישר
אבל אם אין לי כח או שאני באמצע משהו אז תוך כמה דקות
אני שונא לסנן