10 תשובות
ישר
קצת אחרי
תלוי מה ההודעה.
בדרך כלל ברגע שאני רואה אני עונה אבל יש הודעות שלא בא לי ממש להתייחס אליהם כרגע אז עונה אחר כך
בדרך כלל ברגע שאני רואה אני עונה אבל יש הודעות שלא בא לי ממש להתייחס אליהם כרגע אז עונה אחר כך
ישר אחרי.
תלוי מי זה
ישר
ישר
אם אני לא עסוקה אז ישר
אם הטלפון לא לידי אז מן הסתם שאחכ
אם הטלפון לא לידי אז מן הסתם שאחכ
תלוי מי שלח
לרוב ישר
אבל אם אין לי כח או שאני באמצע משהו אז תוך כמה דקות
אני שונא לסנן
אבל אם אין לי כח או שאני באמצע משהו אז תוך כמה דקות
אני שונא לסנן