7 תשובות
אם אלמד ישר לא אקלוט כלום. אהיה עוד בחלום השישי.
לא...
שואל השאלה:
אז למה אני מרגישה ככה?
אז למה אני מרגישה ככה?
אנונימית
כשאני קם בבוקר לוקח לי זמן לקלוט בכלל שאני קיים
לא ממש לא, זה פשוט כל אחד והשעות למידה שלו אפשר ערב,צהריים או בוקר מה שהכי נוח לך..
לא כנראה הוא לא בן אדם של בוקר הכל טוב
לא, צריך כמה דקות להתעורר ולהתאפס על עצמנו
באותו הנושא: