13 תשובות
nct תאמת אני אוהבת את השאר אבל אישית מעדיפה את nct
nct אבל תזמיני מה שאת רוצה
חחח קשה אבל אני הייתי בוחרת nct , זה כמה אומנים . תלוי למה את הכי מתחברת
באקהיון!!!
גם אני הייתי הולכת על אנסיטי
אבל גם האלבום של באהקיון מדהיםם
תלוי למה את מתחברת יותר
יאהה תהני לך!!
בכיף❤
שואל השאלה:
תודה רבה!!!^
של דרים.
פרי אורדר לאלבום של אנסיטי דרים!!
יש לי אותו
אני גם הייתי בוחרת ב-nct

אבל תבחרי במה שאת הכי אוהבת מפה
שואל השאלה:
הקשבתי לרוב והזמנתי nct dream
תודה על העזרה ❤
^^
בכיףף!!!!