13 תשובות
nct תאמת אני אוהבת את השאר אבל אישית מעדיפה את nct
nct אבל תזמיני מה שאת רוצה
חחח קשה אבל אני הייתי בוחרת nct , זה כמה אומנים . תלוי למה את הכי מתחברת
באקהיון!!!
גם אני הייתי הולכת על אנסיטי
אבל גם האלבום של באהקיון מדהיםם
תלוי למה את מתחברת יותר
תלוי למה את מתחברת יותר
יאהה תהני לך!!
בכיף❤
בכיף❤
שואל השאלה:
תודה רבה!!!^
תודה רבה!!!^
של דרים.
פרי אורדר לאלבום של אנסיטי דרים!!
יש לי אותו
יש לי אותו
אני גם הייתי בוחרת ב-nct
אבל תבחרי במה שאת הכי אוהבת מפה
אבל תבחרי במה שאת הכי אוהבת מפה
שואל השאלה:
הקשבתי לרוב והזמנתי nct dream
תודה על העזרה ❤
הקשבתי לרוב והזמנתי nct dream
תודה על העזרה ❤
^^
בכיףף!!!!
בכיףף!!!!
באותו הנושא: