תגידו, זה יהיה מוזר אם אני אשמור על קשר עם חברה של אח שלי (תיאור)
קיצור היא בת 30 והיא מתה עלי (לטענה) והיא שולחת לי הודעות כל בוקר כמו בוקר טוב וזה (חייב לציין שרוב הסיכויים שלא נראה אחד את השני אלא אם כן נשמור על קשר)... היא בת 30, אני בן 16, ואח שלי בן 28...