התחברות הרשמה

תגידו, זה יהיה מוזר אם אני אשמור על קשר עם חברה של אח שלי (תיאור)

קיצור היא בת 30 והיא מתה עלי (לטענה) והיא שולחת לי הודעות כל בוקר כמו בוקר טוב וזה
(חייב לציין שרוב הסיכויים שלא נראה אחד את השני אלא אם כן נשמור על קשר)...
היא בת 30, אני בן 16, ואח שלי בן 28...
4 במאי 2021, 14:05
התייעצותהודעותחברהאחיםשמירה על קשר    
תשובה אחת
שואל השאלה:
שכחתי לציין שהם *נפרדו*
א
אנונימי מקצוען
באותו הנושא:
תגידו זה יהיה מוזר אם אני יהיה בת 15 וחבר שלי 14.5 (כיתה ט שנינו)?
אם אני אשמור כיפור ואצום אבל רק יהיה בפלאפון זה נורא?
זה יהיה מוזר אם יהיה לי חברה אתיופית?
תגידו זה יהיה מוזר/ לא טעים להוסיף שמנת להקצפה לתוך רוטב עגבניות לפסטה?
תגידו זה יהיה מוזר אם אני...
תגידו זה יהיה מוזר אם אני אחגוג עם חברים במסעדה ואני אביא עוגה מהבית לסוף ?
זה יהיה כזה נורא אם אני לא אשמור שבת היום ומחר אני אשמור?
זה יהיה הגיוני שאני ינתק קשר עם חברים ואשמור קשר רק עם שלושה ארבעה אנשים ?
תגידו זה בסדר או שזה יהיה ממש מוזר?
תגידו זה מוזר שלבן יהיה אייפון בצבע ורוד רוז?
זה יהיה מוזר / מביך אם אני אלך לבית ספר עם תיק של דברים מוזרים /חברים?