9 תשובות
מה קרה?
את יכולה אצלי
וואי אחותי מה קרה??
תקשיבי מי אם לא אני מכירה מה זה שאמא שלך פשוט צבועה בקטע אחר
שפאקינג אין אם מי לדבר ואז הם עוד מתפלאים שאנחנו לא מספרות להם כלום או שאנחנו כל היום בחדר... וזה פאקינג נמאס.. אם את צריכה לדבר אני פה❤❤ לפרוק הכל תאמיני לי שאני הכי אבין בעולם אחותי
אם את צריכה שלחי הודעה אני אשמח לדבר❤
תקשיבי מי אם לא אני מכירה מה זה שאמא שלך פשוט צבועה בקטע אחר
שפאקינג אין אם מי לדבר ואז הם עוד מתפלאים שאנחנו לא מספרות להם כלום או שאנחנו כל היום בחדר... וזה פאקינג נמאס.. אם את צריכה לדבר אני פה❤❤ לפרוק הכל תאמיני לי שאני הכי אבין בעולם אחותי
אם את צריכה שלחי הודעה אני אשמח לדבר❤
אצליי
לא יכולה לענות, חסרים לי שני פרחים, ממש מצטערת ... ❤
מוזמנת
הכל טוב והכל יעבור
תמיד פנויי
תמיד מוזמנת לדבר .
באותו הנושא: