6 תשובות
לא יודע מה להגיד לך. לא ראיתי אותך.
אבל נשמע שאת צריכה קצת בטחון עצמי
^^תקשיבי פשוט לכי על זה
אין לך ממה לפחד. תלכי לדייט. את יפה עם הדרך שלך. והוא מתעקש לצאת איתך, תני לזה צאנס
שואל השאלה:
אין שום קשר לתחושה לא טובה
אני רוצה.. אבל אני ככ מפחדת שהוא פשןט יברח אני באמת יצורה מכוערת
אנונימית
תקשיבי לי! תלכי לשם ותיראי כמו גיבורה אם הוא לא אוהב אותך יום טוב לו והוא לא יברח סמכי אליי
וגם אם הוא יברח את תביני שהוא לא מתאים לך
אם יש לך תחושה לא טובה עדיף שלא.תלכי.