7 תשובות
תדברי איתו על זה
כן ..... את צריכה לדבר איתו על זה .... וגם זה טוב לומר את האמת אבל אפשר לרכך אותה טיפה לדדעתי
אני חושבת שאפשר להגיד את האמת גם בצורה שהיא לא ישירה ופוגעת, יש לי חברה כזאת וזה ממש פוגע לפעמים, יש דרך להתנהל ולהתנסח ואם מפריעה לך תדברי איתו על זה אבל תהיי רגועה. בסופו של דבר את אמורה להרגיש נוח בתוך זוגיות ואת לא צריכה לשמור דברים בבטן
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדברת איתו על זה כל הזמן
אני מדברת איתו על זה כל הזמן
אנונימית
והוא לא מקשיב ? אמרת לו שזה מפריע לך ?
מה הוא אמר לך שגרם לך לבכות אתם נפרדתם?
אנונימי
שואל השאלה:
לא נפרדו, פתרנו את זה - תודה.
לא נפרדו, פתרנו את זה - תודה.
אנונימית