5 תשובות
ממוצע 1.75 אז לא
שואל השאלה:
אפילו חצי סמ לא
אנונימי
שמע אני עוד חודשיים 18 ואני 1.73 1.74 משהו כזה אז לאדע
לא נראלי
בכל מקרה אתה מעל הממוצע וזה גובה יפה ממש
ממש לא, כל הבנים בשכבת יב בבית ספר שלי מגיעים לי לקרסול ואני אפילו לא 1.70, זה מביך.
אנונימית