6 תשובות
את יכולה אבל זה המון לחרוש
מאוד מאוד קשה אבל תנסי. תצטרכי ללמוד לפחות 3-4 חודשים וכנראה שתצטרכי לקחת קורס הכנה מאו טוב כדי שיכין אותך טוב.
זה לא פשוט אבל הכל אפשרי אם יש רצון!! המינימום שאפשר לעשות זה לנסות. אני מציעה לקחת קורס אבל - שיעזור לך להקפיץ את הציון, יש קורס 700+ של הייקיו מצוין, מלווים אותך לאורך כל הדרך, הרבה תרגול הרבה סימולציות, צריך להשקיע המון מאמץ וזמן אבל לדעתי שווה אם זה מה שיעזור לך להשיג את הציון שאת רוצה
די קשה לשפר ב100 אז ב 300 זה בכלל נדיר.
בדרך כלל משפרים בין 20 נקודות ל 60 נקודות.
שואל השאלה:
או שאפשר להעמיד פנים שלא עשית פסיכומטרי קודם
S11
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאני עושה . אני לקחתי קורס + מכינה לפני הקורס.
S11
באותו הנושא: