8 תשובות
חחח לפעמים זה מציקק נכון
שואל השאלה:
זה תמיד מציקק לרוב אני מתעלמת אבל עכשיו בסיכום על דף דק אני לא בטוחה
זה תמיד מציקק לרוב אני מתעלמת אבל עכשיו בסיכום על דף דק אני לא בטוחה
אם זה מציק לך תכתבי בדף אחר, זה לא ביג דיל
שואל השאלה:
היי למה זה לא מראה שאני שואלת השאלה
היי למה זה לא מראה שאני שואלת השאלה
זה כן
כן אני מתעלמת, זה נראה רגיל כשכתוב משהו גם בצד השני
ממש לא באותו דף זה מציק הכי טוב לעבור דף
אני כותבת בדף אחר
באותו הנושא: