11 תשובות
תהיי עם חברה
שואל השאלה:
חברות שלי כבר יושנות לצערי
חברות שלי כבר יושנות לצערי
אנונימית
למה שלא תרדי אם זה ידיד טוב שלך?
זה מסוכן , היא צודקת
כאילו לבד עם גבר בשעה כזאתי...
אז תגידי לו שאי אפשר
שרק מחר
או שהוא ייתקשר
תציבי עובדה.
כאילו לבד עם גבר בשעה כזאתי...
אז תגידי לו שאי אפשר
שרק מחר
או שהוא ייתקשר
תציבי עובדה.
שואל השאלה:
הוא אומר שזה חשוב מאוד...והוא אמר שזה מביך אותו להגיד לי את זה בצורה כזאת,ובאמת יש פה הד והוא עוד מעט יעיר את כל השכונה...
הוא אומר שזה חשוב מאוד...והוא אמר שזה מביך אותו להגיד לי את זה בצורה כזאת,ובאמת יש פה הד והוא עוד מעט יעיר את כל השכונה...
אנונימית
אני לא הייתי יורדת.
זה לא טוב להיות לבד עם גבר בחצות
אם תהיי עם אחים שלך, חברות, הורים אז אין בעיה
אבל ככה זה נראלי לא בסדר
הוא יכול להתקשר
זה לא טוב להיות לבד עם גבר בחצות
אם תהיי עם אחים שלך, חברות, הורים אז אין בעיה
אבל ככה זה נראלי לא בסדר
הוא יכול להתקשר
שואל השאלה:
אני מסכימה עם מה שאתם אומרים...אני גם חושבת שלא כדאי לי לרדת בגלל השעה וכו',אבל הוא גם גר די רחוק ממני והוא הגיע עד לפה כדי להגיד לי משהו חשוב אז אני בדילמה...לא נעים לי לייבש ככה את הבן אדם ולהגיד לו עד שהוא הגיע לפה שיתקשר אליי בפלאפון,והוא גם אמר תוך כדי שהוא צריך להגיד את זה פנים מול פנים...אז כן זה אולי נשמע קצת מוזר אבל זה המצב...אני מצד אחד קצת מפחדת אבל מצד שני לא נעים לי ממנו.
אני מסכימה עם מה שאתם אומרים...אני גם חושבת שלא כדאי לי לרדת בגלל השעה וכו',אבל הוא גם גר די רחוק ממני והוא הגיע עד לפה כדי להגיד לי משהו חשוב אז אני בדילמה...לא נעים לי לייבש ככה את הבן אדם ולהגיד לו עד שהוא הגיע לפה שיתקשר אליי בפלאפון,והוא גם אמר תוך כדי שהוא צריך להגיד את זה פנים מול פנים...אז כן זה אולי נשמע קצת מוזר אבל זה המצב...אני מצד אחד קצת מפחדת אבל מצד שני לא נעים לי ממנו.
אנונימית
תעשי מה שאת חושבת לנכון.
בעיניי הוא היה צריך לדעת שלא מדברים עם בחורה לבד בחצות
בעיניי הוא היה צריך לדעת שלא מדברים עם בחורה לבד בחצות
שואל השאלה:
טוב אז אני ארד ואעדכן בבוקר.
תודה רבה שהשקעתם זמן בלעזור לי,מעריכה את זה מאוד :)
טוב אז אני ארד ואעדכן בבוקר.
תודה רבה שהשקעתם זמן בלעזור לי,מעריכה את זה מאוד :)
אנונימית
רדי
פשוט תרדי
אם את מכירה את הבנאדם....
ממליצה להיות עם מישהו בשיחה תוך כדי רק
אם את מכירה את הבנאדם....
ממליצה להיות עם מישהו בשיחה תוך כדי רק
באותו הנושא: