9 תשובות
לא ממש לא תחסמי
כנראה מסננת
אנונימית
הייתי אומרת לא, הוא פיספס וויתר אז בעיה שלו
הייתי עושה חושבים עם עצמי -
אם לא התגברתי עליו עדיין, אז אגיב לו בסירוב
אם התגברתי ואין לי בעיה להכניס אותו בחזרה לחיי - אסכים אבל מן הסתם שהקשר לא יהיה כמו פעם
הייתי אומרת לו שזה קשה לי ושאני לא בטוחה שאני רוצה אותו עכשיו בחיים שלי...
הייתי פשוט מסננת וממשיכה הלאה
מסננת חזרה חחח
תכבדי את עצמך תזכירי מה שאני אומרת לך הוא יחזור על עצמו בגלל שאת נתת לו את הלגיטימציה כי ממילא את תחזירי אליו פעם הבאה....מנסיון
אם אני ממש אוהבת אותו הייתי נותנת לו עוד הזמנות
אולי הוא טעה בעבר, אולי הוא לט חדב על זה מספיק ויתחרט, לא יהרוג אותי לנסות שוב אם אני עדיין אוהבת אותו