4 תשובות
למה את לא רוצה שידעו שאת באישפוז, אחד היתרונות להיכנס לאישפוס זה לספר לחברים
דבר ראשון תרגישי טוב דבר שני את יכולה להגיד שנכנסת לבידוד כי זה בדיוק שבועיים
את יכולה להגיד גם שזה סיבה אישית שלך וזהו הם לא צריכים לדעת כל דבר
שואל השאלה:
הלכתי בסוף על זה שאני בבידוד
תודה.
שטסת לחתונה של קרוב משפחה ואז היית צריכה להיכנס לבידוד.
thv