4 תשובות
איך היית מגיב אם הייתי אומרת שאני בת 14?
אז כן
אז כן
אנונימית
תאמת קרה לי פה והוא די הבין לבד כאילו יצא מצב לא נעים כלכך אבל בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
^כןן אבל הוא יותר מידי התחבר אליי זה קשה
^כןן אבל הוא יותר מידי התחבר אליי זה קשה
אנונימית
אממ בתכלס הייתי אומרת לך תגידי תאמת וזה לא יפה אבלל אם זאת הייתה אני כנראה לא הייתי מספרת לו כבר כי זה מביך וזה ופשוט לאט לאט מפסיקה לדבר איתו כי לא יפה
באותו הנושא: