6 תשובות
לא נורא כל כך.
ואם יש לך 11 זה לא מדוייק (בעידכון התוכנה האחרון(14.5) (אם לא מחשיבים את העדכון אבטחה) הם תיקנו את הבאג הזה לאייפון 11)
ואם יש לך 11 זה לא מדוייק (בעידכון התוכנה האחרון(14.5) (אם לא מחשיבים את העדכון אבטחה) הם תיקנו את הבאג הזה לאייפון 11)
^אממ.. מאוד.
שלי על 46 כמה זה גרוע?
בט לך להחליף?
שואל השאלה:
וואו זה גרוע מאוד^
וואו זה גרוע מאוד^
בא*
באותו הנושא: