6 תשובות
לא נורא כל כך.
ואם יש לך 11 זה לא מדוייק (בעידכון התוכנה האחרון(14.5) (אם לא מחשיבים את העדכון אבטחה) הם תיקנו את הבאג הזה לאייפון 11)
^אממ.. מאוד.
שלי על 46 כמה זה גרוע?
בט לך להחליף?
שואל השאלה:
וואו זה גרוע מאוד^
באותו הנושא: