12 תשובות
את תראי מלאכים
כן יהיה הרעלת קיבה וסרטן מוח ועוד 30 את תמותי.
סתם מה את חושבת התשובה היא לא
סתם מה את חושבת התשובה היא לא
שואל השאלה:
הבהלת אותי
הבהלת אותי
אנונימית
שואל השאלה:
שאלתי את זה כי שמעתי פעם על זה שעכשיו יש מים מותפלים או משהו וזה לא מספיק נקי לשתייה של בני אדם
שאלתי את זה כי שמעתי פעם על זה שעכשיו יש מים מותפלים או משהו וזה לא מספיק נקי לשתייה של בני אדם
אנונימית
אם זה רק איזה כמה פעמים זה בסך הכל מים לא ניקיים לא יגרום לך נזק
חלק מחברות המים לוקחות מיי ברז ופשוט שמות אותם בבקבוקים אז לא יקרה לך כלום...
לפעמים כשאני מתעורר אני צמא בטירוף
אז אחרי שאני מצחצח אני שותה מהברז איזה 2 ליטר מים
כי למי יש כוח בבוקר למלא כוס מים
אני עושה את זה כבר שנים ולא קרה לי כלום
אז אחרי שאני מצחצח אני שותה מהברז איזה 2 ליטר מים
כי למי יש כוח בבוקר למלא כוס מים
אני עושה את זה כבר שנים ולא קרה לי כלום
אנונימי
לא יקרה לך כלום ויש אנשים ששותים מי ברז ברגיל
אני שותה רק מי ברז והכל טוב איתי.
אנונימית
מה הבעיה במי ברז, מה אתם שותים רק מבקבוקים?
מי ברז הם בריאים הרבה פעמים יותר ממים אחרים כי להם לא מוסיפים כימיקלים וכאלה דברים
שואל השאלה:
וואי לא ידעתי
טוב תודה לכולם
וואי לא ידעתי
טוב תודה לכולם
אנונימית
באותו הנושא: