5 תשובות
בתאכלס אחי הטיפים ליב זה כמו יא פשוט שאתה משקיע חצי שנה ואז חצי שנה אחרונה אתה כמעט ולא בא לביהס רק בגרויות וזה
אין יותר מדי טיפים, החומר רק נהיה קשה יותר ולי היה ממש עמוס השנה עד אזור אפריל
לפחות קיבלתי פרח למרות שאני יא
חחח אבל זה באופן כללי מה שקורה ביב
שואל השאלה:
נשמה של אבוק
מה אתה מטעה אותי למה מי אתה מי
יא צינצילה מזערית