5 תשובות
מהאינטרנט או מכאן
יש סיכוי אז שתשלחי לי הודעה?
חחח בסיס פתוח שרובו בנות נשמע כמו בסיס מילואים
בטוח יש שם בנים תפתחי שיחות אל תדאגי זה לא כזה גרוע כמו שאת חושבת.
מקסימום שלחי הודעה
בטוח יש שם בנים תפתחי שיחות אל תדאגי זה לא כזה גרוע כמו שאת חושבת.
מקסימום שלחי הודעה
נסי להכיר אנשים לא בהכרח ישר בקטע הזה ותראי אם זה מתקדם לכיוון הזה וזה יגיע באופן טבעי אם תהיי אמיתית עם עצמך
תדברי איתי אשמח להכיר אותך או סתם אפילו לדבר(:נסי לדבר איתח
באותו הנושא: