10 תשובות
תעבור לעזה
צא מהבית
או שתשתוק
לאף אחד לא אכפת
אנונימית
איזה מלך אח שלך
אנונימית
וואי מה המספר של אח שלך נראה לי בחור זהב
ולשאלה-תתמוד כמו שאנחנו מתמודדים עם הפלסטינים
הוא הולך בדרך הנכונה ושונה משלך, אתה הולך באחרת
עצוב שאנשים שנחשבים ניטרליים וחיים במדינה הזאת ויודעים טוב מאוד מה הולך בעד פלסטין
עם ישראל חיי!!!
ארץ ישראל כמדינה אחת לעם היהודי!!!
אנונימית
שואל השאלה:
לא הוא פשוט מושפע וחלש אופי .
עוד שנתיים כשהוא ישתחרר ויטוס לגרמניה ללמוד הוא יגיד "וואו איזה טיפש הייתי איך יכולתי לתמוך בכיבוש הציוני ולהתעלם מפשעי המלחמה והפשעים נגד האנושות שהכיבוש מבצע"
אנונימי
^ולמה שהוא יעשה את זה?
אבל זה די הגיוני, אנשים בחול לא יודעים מה הולך בישראל ומפיצים שקרים
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שקרים חח
זאת האמת , צבא הכיבוש הציוני מבצע פשעי מלחמה ויש מלא סרטונים ברשת
פשוט קשה לכם עם זה אז אתם מכניסים לעצמך לראש שזה "שקר" אבל בסדר תמשיכו ככה כי אף כיבוש לא יימשך לעולם .
נ.ב - להגיד "עם ישראל חיי" וכו זה לא מפריע לי תאמיני לי , אני אנטיציוני לא אנטישמי מצידי תצעקי את זה מתחת לבית שלי 24/7, וואטאבר
אנונימי
אני לא מתכוונת להתחיל להכנס לדעות שלי, שלך, או של הגולשים האחרים באתר.
אני יכולה רק להגיד לך דבר אחד. תתמודד. אתה תפגוש בחיים הרבה אנשים עם דעות שונות משלך, ובניגוד לכל מי שענה על השאלה הזאת. אין לי בעיה עם הדעות שלך. זה הקטע של דעה, לא חייבים להסכים איתה. אתה יכול להבין מהשם שלי, שכנראה הדעות שלי ושלך לא הכי תואמות, אבל אין לי בעיה עם זה ואני מוכנה לנהל איתך שיח, אפילו לעזור לך כמו שאני מנסה כרגע.
אז תתמודד. בחיים אנחנו, כל אחד מאיתנו, פוגשים הרבה אנשים עם דעות שונות, החלטות שונות, צבע שיער או צבע עיניים שונה. וזה לגיטימי. אתה תפגוש אנשים שונים בעבודה, ברחוב, בכל מקום. אז תלמד להתמודד עם זה. אתם לא חייבים להתחיל לפתח שיחות עמוקות על למה הוא חייל בצהל ואתה אנטי-ציוני. פשוט תניחו לנושא כמו שהוא, אל תוסיפו פלפל.
אח שלך מבצע פשעי מלחמה?
אח שלך מלך