4 תשובות
לא,
ממש יפה.
ממש יפה.
לא יודעת אם הייתי רק ידידה שלך והייתי מקבלת את זה הייתי קצת מובכת ולא בקטע מוחמא אבל אני לא יודעת איך הקשר שלכםם
אבל כתבת מהמם
לא, זו ברכה מושלמת אם אני הייתי הידידה הייתי מתרגשת
באותו הנושא: