18 תשובות
תשימי לך תזכורת בראש שזה לא שווה את זה תמיד תחזרי על משפט שעוזר לך ותגידי לעצמך אני יותר שווה מזה ולא מגיע לי, אל תיפלי לזה שוב..
תעמדי מול המראה ותזכרי כמה את שווה
גם אני ככה לצערי
לפעמים אני אומר לעצמי מה לעזאזל אני עושה איתה אני עשר ליגות מעליה
לפעמים אני אומר לעצמי מה לעזאזל אני עושה איתה אני עשר ליגות מעליה
בכל פעם שאת רואה את המצב שבו את נואשת ועומדת להתפשר, תקחי את הרגליים שלך ותתחילי ללכת בכיוון ההפוך. דברים לא טובים יוצאים מלהתפשר על בחור\ה. את בסדר גמור
כי את לא באמת מתאהבת, כשמתאהבים אז הבנאדם השני לא נראה התפשרות בשום צורה הוא לא מושלם כי אף אחד לא אבל הוא בהחלט לא התפשרות.
תהיי אמיתית עם עצמך ותגידי לעצמך "אני לא באמת מאוהבת בו אני לא אפתח לב של מישהו שאני לא מעוניינת בו כמו שצריך ולא עוד פעם אפול לקשר שהוא לא אמיתי, שווה יותר לחכות לזה שבאמת באמת ארצה"
אומנם חשוב שתשמרי על אגו נמוך ולא תרצי משהו שלא קיים אף אחד לא מושלם וכשתתאהבי באמת הוא לא יראה לך התפשרות הוא יראה לך מיוחד אבל גם לא מושלם אז אל תתני לאגו להפיל אותך ולרצות משהו מושלם ואז לפרש גם אותו כהתפשרות בגלל איזה משהו קטן.
תהיי אמיתית עם עצמך ותגידי לעצמך "אני לא באמת מאוהבת בו אני לא אפתח לב של מישהו שאני לא מעוניינת בו כמו שצריך ולא עוד פעם אפול לקשר שהוא לא אמיתי, שווה יותר לחכות לזה שבאמת באמת ארצה"
אומנם חשוב שתשמרי על אגו נמוך ולא תרצי משהו שלא קיים אף אחד לא מושלם וכשתתאהבי באמת הוא לא יראה לך התפשרות הוא יראה לך מיוחד אבל גם לא מושלם אז אל תתני לאגו להפיל אותך ולרצות משהו מושלם ואז לפרש גם אותו כהתפשרות בגלל איזה משהו קטן.
לשים במקפיא
שואל השאלה:
היי, אתם ממש צודקים!
ואממ...מה אני עושה אם אני בתוך מערכת יחסים?
היי, אתם ממש צודקים!
ואממ...מה אני עושה אם אני בתוך מערכת יחסים?
אנונימית
ואת לא מרוצה ממנה מההתחלה? תסיימי אותה. מה שאת עושה זה לא הוגן כלפי בן הזוג שלך
שואל השאלה:
נכון אבל אני רוצה להמשיך לדבר איתו והוא גם דיי מאוהב בי מה אני יעשה עכשיו.
אני יודעת שבאיזשהו שלב אני אשבור לו את הלב אוף מה לעשות
נכון אבל אני רוצה להמשיך לדבר איתו והוא גם דיי מאוהב בי מה אני יעשה עכשיו.
אני יודעת שבאיזשהו שלב אני אשבור לו את הלב אוף מה לעשות
אנונימית
לסיים את הקשר. אין סיבה להשאר. הוא יתגבר
שואל השאלה:
אני לא אעשה את זה.
אני לא יודעת למה.
אני יודעת שאני לא אעשה את זה.
אני לא אעשה את זה.
אני לא יודעת למה.
אני יודעת שאני לא אעשה את זה.
אנונימית
את יורה לשניכם ברגל, את אמורה להרגיש רע עם עצמך שאת נשארת איתו כשאת לא באמת נמשכת ורוצה אותו.
איזה בזבוז.
איזה בזבוז.
שואל השאלה:
ד א מ ט למה את כל כך צודקת
ד א מ ט למה את כל כך צודקת
אנונימית
אתה*:]
ותעשי את זה, בשביל שניכם.
שואל השאלה:
אפשר לדבר איתך בפרטי?
אפשר לדבר איתך בפרטי?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה להסביר את עצמי
אני רוצה להסביר את עצמי
אנונימית
את מוזמנת
באותו הנושא: