4 תשובות
תוקם ותיפול ויתחזק -[הימין-ביבי(לא ביביסט)]
אם תוקם ממשלה זה יהיה בטח רוטציה בין לפיד לבנט
לא יוקם אנחנו נגיע לבחירות עשיריות מתישהו
יש לי הרגשה שלא תקום בזמן הקרוב
אנונימית
באותו הנושא: