6 תשובות
כן זה נורמלי
ואם יש לך אייפון ממליצה לך לשים בבריאות ואז עיון ואז מחזור את התאריך זה מודיע לך
ואם יש לך אייפון ממליצה לך לשים בבריאות ואז עיון ואז מחזור את התאריך זה מודיע לך
כן אם לא עבר שנתיים מאז שקיבלת...
כן, זה בסדר
כן:)אצלי נגיד זה באה בפתאומיות
שואל השאלה:
תודה לכן, אין לי אייפון ):(
תודה לכן, אין לי אייפון ):(
כן מה שshut משה אמרה
באותו הנושא: